woensdag 4 juni 2014

druk druk druk

 
 
Ik heb al een tijdje geen blog geplaatst.. Ben gewoon een beetje druk geweest!
Niet echt met concrete dingen, maar gewoon dagelijkse beslommeringen..
 
Beetje tekenen, beetje fotograferen,
beetje met de kinderen bezig zijn en een heel
klein beetje met het huishouden;)
 
Mijn tweede zeefdruk is een feit:
 

Ben er best content mee, nog op zoek naar een lijstje,
dan hang ik m in de keuken!
Oplage van 16, dus te koop!
 
 
Verder ben ik tegenwoordig trotse bezitter van een nieuwe fiets!
Ik ben nooit zo van de veranderingen, maar na Ameland, waar ik
voor het eerst een fiets gehuurd heb ipv mijn eigen fiets mee te nemen,
kwam ik er achter dat mijn fiets toch echt aan vervanging toe was.
Ik dacht dat mijn conditie heel slecht was, omdat ik vaak buiten adem
op school aan kwam ( met twee kinderen op de fiets, 1 van 11 en 1 van 8...).
Maar in Ameland ging ik met alle gemak tegen de duinen omhoog!
 
Dus een nieuwe fiets, met versnellingen en zonder kinderzitjes!!
Ik ben net de koningin! hahaha!!
En hij is nog mooi ook!
 


O, en ik ben bezig geweest met het dakterras!
Nieuwe plantjes, nieuwe stoeltjes..
We hebben nu een appel-, kersen- , pruimen- en vijgenboom!
 
De appelboom hadden we al, en dit jaar voor het eerst zitten er
appeltjes in!
De vijg heeft ook al vruchten, mijn olijfboompjes zitten vol
bloesem, de zwarte bes doet het goed..kruiden groeien de pan uit..
Eten uit eigen tuin dit jaar!!
 
Het wordt nog es wat met mijn groene vingers...
 

 
Hopen op een mooie zomer, met veel dakterras-
en fietstocht momenten!
 
Fijne dag! ;)

 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten