zaterdag 16 november 2013

workshop

 
 
Gisteren zo iets leuks gedaan! Ik heb met een groepje vriendinnen
een workshop edelsmeden gevolgd.
We hebben een ring gemaakt. Echt een aanrader!
 
Van te voren had ik al een beetje bedacht wat ik wilde maken.
Tenminste.. ik wilde wat met tekst, en had die tekst alvast bedacht.
Geen idee of het mogelijk was overigens!
 De tekst:
 
 
 
Het lastigste van het maken van de ring was wel het recht uitzagen
van een reepje zilver...
Ik ben een kei in scheef zagen...Deed me weer heel erg aan vroeger op school denken..
Ik was nl toen ook al zo slecht in figuurzagen..haha!
 
En dit is het resultaat: de tweede ring heb ik snel gemaakt, er was nog wat tijd over
en mijn vriendin had het draad bij zich.. een uitprobeerseltje eigenlijk!
 




Ik ben superblij  met het resultaat!
 
En het was ook zo gezellig! Nogmaals het is echt een aanrader!
dus voor wie enthousiast is geraakt: edelsmid Arine Fijn: http://www.arinefijn.nl/
 


 
 
 
  En o ja,
vandaag was ook nog die dag:


Fijne dag! Misschien mag je wel je schoen zetten.. ;)

 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten