vrijdag 24 mei 2013

Stempeltjes gutsen

 
 
Met deze kou zoek ik liever binnen vertier!
Dus besloot ik een paar stempeltjes te maken.
Ontwerpjes gemaakt, gummen gepakt..
Klaar om te gutsen!
Kon ik toch nergens mijn gutsjes vinden...
Confronterend..misschien moet ik toch meer opruimen?
 
Na veel zoekwerk en irritaties heb ik ze uiteindelijk gevonden..
verstopt onder een heleboel stempeltjes..
 
Beter de guts kwijt
dan de kluts kwijt!
 
 
camera stempeltjes!
Leuk voor op mijn visitekaartjes ofzo..
 

 
..of op de enveloppen, of gewoon op een kaartje..
 
 


Ik heb zo het idee dat er nog meer versies gaan volgen!
 
Uitvluchten zoeken om niet te hoeven opruimen..
want dat moet ik eigenlijk wel doen, en spullen op marktplaats zetten..
ruimt ook op!
 
Maar stempeltjes gutsen is zooo veel leuker om te doen..
 
En bovendien...sinds ik ben gaan gutsen is de zon gaan schijnen!!
 
Het is best lekker weer!....voor november...
 
 
Fijne dag! ;)

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten